Ofte Stillede Spørgsmål
Levering & Returneringer
Hvordan leverer i?
Vi bruger primært Postnord til vores levering, og vi leverer gratis i hele Danmark til pakkeshop.
Hjemmelevering koster 29 kr.
Du kan forvente at din pakke ankommer indenfor 1-3 dage. Når vi sender ordren vil du modtage en bekræftelsesmail med et tracking nummer. Vær ikke bekymret hvis systemet siger at tracking nummeret ikke virker - da det typisk tager 24 timer for deres system at opfange en ny levering.
Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor 7 dage, bedes du venligst kontakte os så vi kan finde en løsning.
Kan jeg returnere mit produkt?
Ja, vi tilbyder en 100 nætters søvngaranti.
Returvaren skal du pakke i original emballage
Hvis du mod forventning har fået din ordre og gerne vil returnere den, kan du gøre det via vores returcenter
Vedligeholdelse
Vask din dyne kun, når det er nødvendigt, da hyppig vask kan nedbryde fyldet. Følg altid vaskeanvisningerne på produktetiketten
Betaling & kontakt
Hvordan virker jeres rabatkoder?
Du kan tilføje vores rabatkoder ved betaling.
Kan jeg betale med EAN nummer?
Ja! Hvis du er en offentlig institution, og ønsker at betale med EAN nummer skal du bare kontakte os via mail på
og så vil vi lave en ordre med en faktura til EAN nummeret.
Oplys EAN nr., valg af produkt og leveringsadresse.
Hvordan kontakter jeg jer?
Den bedste måde at kontakte os på er ved at sende os en mail på dynebolig@gmaio.com eller ved at gøre det gennem denne side.
Vi svarer altid indenfor 24 timer.